Általános kérdések
A fel nem használt tételeket
a kézbesítéstől számított 30 napon belül elfogadjuk. Ha tovább szeretne menni, és vissza szeretné küldeni rendelését vagy annak egy részét, kérjük, látogasson el a Visszaküldés és amp; Visszatérítési szabályzat
itt, majd vegye fel velünk a kapcsolatot az
[email protected] címen. a rendelési számmal. Külön kezeljük azokat az eseteket, amikor a vevő megbánja a visszaküldést, például a nem passzolt, a színe/minősége nem tetszett, tévedésből rendelt, máshol vásárolt, stb.
Legjobb ajánlatainkat a
www.ortorex.hu főoldalán tekintheti meg. Szezonális akciókat kínálunk egész évben. Ha rendelkezik kóddal, csak adja meg a pénztárnál, hogy kedvezményt kapjon a vásárlásból.
Hagyhat üzenetet a
+3680088700 számon 9:00 és 17:00 között. EST, vagy küldjön egy e-mailt az
[email protected] címre. Az ügyfelek minden kérésére
munkanapokon 24 órán belül válaszolunk.
Ortorex memóriahab-párna kérdések
30 éjszakája van arra, hogy beleszeress az Ortorex párnádba. Nem szereti? Csak lépjen kapcsolatba velünk, és mi megszervezzük a teljes visszatérítést.
A párna töltete viszkoelasztikus poliuretánhab, más néven memóriahab.
Igen, a memóriahab biztonságos. Az EPA a memóriahabot nem mérgezőnek nyilvánította, és több tanulmány is kimutatta, hogy a memóriahab nem okoz egészségügyi problémákat. Sok más anyaggal ellentétben a memóriahab hipoallergén és poloskamentes.
Nem szükséges. Ha azonban más párnahuzattal szeretné személyre szabni a párnáját, az teljesen az Ön döntése.
A külső borítás teljesen mosógépben mosható és szárítógépben szárítható. A mag csak helyben tisztítható. Mosás után fektesse laposan száradni.
Rendelési kérdések
A megrendelés leadása után egy automatikus e-mailt fog kapni a rendelési számával és a vásárlás részleteivel.
Minden megrendelést 2-3 munkanapon belül feldolgozunk.
Rendeléseinket nagyon gyorsan feldolgozzuk, és sajnos a megrendelés leadása után 24 óránál hosszabb ideig nem tudunk változtatásokat eszközölni. Ha azonban rögtön észreveszi a hibát, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a
[email protected] címre, hogy megtudjuk, lehetséges-e a módosítás.
Abban az esetben, ha a megrendelését visszaküldjük a feladónak, e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot azon az e-mail címen, amelyet a fizetéskor megadott. Ha úgy találja, hogy a nyomon követési link szerint a megrendelése visszakerül a feladóhoz, korábban kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a
[email protected] címre, és tájékoztasson minket, hogy megfelelően megvizsgálhassuk a problémát.
Ellenőrizze a
Spam, Junk vagy Promotions mappát, hátha az e-mail nem a postaládájába, hanem oda érkezett. Annak érdekében, hogy a visszaigazoló e-mailjeink még biztosabban eljussanak Önhöz, a
[email protected] címet hozzáadhatja a biztonságos küldői listájához, hogy a visszaigazolás ne kerüljön az említett mappák egyikébe sem. Ha ellenőrizte ezeket a mappákat, és még mindig hiányzik, kérjük, lépjen
kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk.
Ha okkal gyanítja, hogy a csomagját ellopták (például ha a megrendelés státusza "Kézbesítve", de Ön nem kapta meg), akkor 5 napot kell várnia. Ez idő alatt az állapot megváltozhat, vagy a tévesen kézbesített csomagot visszaküldhetik a feladónak. Ha ez nem történik meg, akkor a státuszfrissítést követő 5 napon belül rendőrségi feljelentést kell tennie. Küldje el nekünk a rendőrségi jelentés másolatát és a hozzárendelt rendőrségi jelentés számát, hogy felülvizsgálhassuk az ügyét. A jelentések meghamisítása jogi következményekkel jár.
Ha úgy gondolja, hogy hibás, sérült vagy helytelen terméket kapott, kérjük, küldjön egy fényképet vagy videót a termékről, valamint egy rövid magyarázatot a hibáról a
[email protected] címre. Emellett szükségünk van a csomagon található nyomon követési szám fényképére is, hogy azonnal utána tudjunk nézni a dolognak.
Fizetési kérdések
Elfogadjuk a PayPal-on keresztül történő fizetést, valamint az összes főbb hitelkártyát, beleértve a Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit és Visa Electron (UK) kártyákat. Kérjük, vegye figyelembe a határokon átnyúló tranzakciók esetleges díjait.
A kifizetések különböző okokból elutasíthatók. Ha úgy érzi, hogy kártyáját tévedésből utasították el, kérjük, adjon le újabb rendelést weboldalunkon keresztül, és ellenőrizze a cím helyességét.
Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket, és tegye a kosárba. Ellenőrizze a kosár tartalmát, mielőtt a következő lépésre lépne. Töltse ki a szükséges mezőket azokkal az információkkal, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a megrendelését eljuttassuk Önhöz. Válassza ki a fizetési módot, adja meg a fizetési adatokat és erősítse meg a vásárlást. Ön egy automatikus e-mailt fog kapni, amely megerősíti a megrendelését, és tartalmazza az azzal kapcsolatos lényeges információkat. Kérjük, hogy ezt az e-mailt őrizze meg a jövőbeni használatra, amíg meg nem kapja a csomagját.
Az Ortorex.hu weboldal bármely részének elérésével, vásárlásával vagy használatával Ön elfogadja az ezen a GYIK oldalon található összes információt, valamint a szabályzatunkat.