Általános kérdések
A fel nem használt tételeket
a kézbesítéstől számított 30 napon belül elfogadjuk. Ha tovább szeretne menni, és vissza szeretné küldeni rendelését vagy annak egy részét, kérjük, látogasson el a Visszaküldés és amp; Visszatérítési szabályzat
itt, majd vegye fel velünk a kapcsolatot az
[email protected] címen. a rendelési számmal. Külön kezeljük azokat az eseteket, amikor a vevő megbánja a visszaküldést, például a nem passzolt, a színe/minősége nem tetszett, tévedésből rendelt, máshol vásárolt, stb.
Legjobb ajánlatainkat a
www.ortorex.hu főoldalán tekintheti meg. Szezonális akciókat kínálunk egész évben. Ha rendelkezik kóddal, csak adja meg a pénztárnál, hogy kedvezményt kapjon a vásárlásból.
Hagyhat üzenetet a
+3680088700 számon 9:00 és 17:00 között. EST, vagy küldjön egy e-mailt az
[email protected] címre. Az ügyfelek minden kérésére
munkanapokon 24 órán belül válaszolunk.
Ortorex memória hab párna kérdések
30 éjszakád van arra, hogy beleszeress az Ortorex párnádba. Nem szereti? Csak lépjen kapcsolatba velünk, és mi megszervezzük a teljes visszatérítést.
A párna töltete viszkoelasztikus poliuretánhab, más néven memóriahab.
Igen, a memóriahab biztonságos. Az EPA a memóriahabot nem mérgezőnek nyilvánította, és a több tanulmány is kimutatta, hogy a memóriahab nem okoz egészségügyi problémákat. Sok más anyaggal ellentétben a memóriahab hipoallergén és poloskamentes.
Nem szükséges. Ha azonban más párnahuzattal szeretné személyre szabni a párnáját, az teljesen az Ön döntése.
A külső borítás teljesen mosógépben mosható és szárítógépben szárítható. A mag csak helyben tisztítható. Mosás után fektesse laposan száradni.
Rendelési kérdések
A megrendelés leadása után egy automatikus e-mailt fog kapni a rendelési számával és a vásárlás részleteivel.
Minden megrendelést 2-3 munkanapon belül feldolgozunk.
Rendeléseinket nagyon gyorsan feldolgozzuk, és sajnos a megrendelés leadása után 24 óránál hosszabb ideig nem tudunk változtatásokat eszközölni. Ha azonban rögtön észreveszi a hibát, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a
[email protected] címre, hogy megtudjuk, lehetséges-e a módosítás.
Abban az esetben, ha a megrendelését visszaküldjük a feladónak, e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot azon az e-mail címen, amelyet a fizetéskor megadott. Ha úgy találja, hogy a nyomon követési link szerint a megrendelése visszakerül a feladóhoz, korábban kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a
[email protected] címre, és tájékoztasson minket, hogy megfelelően megvizsgálhassuk a problémát.
Ellenőrizze a
Spam, Junk vagy Promotions mappát, hátha az e-mail nem a postaládájába, hanem oda érkezett. Annak érdekében, hogy a visszaigazoló e-mailjeink még biztosabban eljussanak Önhöz, a
[email protected] címet hozzáadhatja a biztonságos küldői listájához, hogy a visszaigazolás ne kerüljön az említett mappák egyikébe sem. Ha ellenőrizte ezeket a mappákat, és még mindig hiányzik, kérjük, lépjen
kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk.
Ha okkal gyanítja, hogy a csomagját ellopták (például ha a megrendelés státusza "Kézbesítve", de Ön nem kapta meg), akkor 5 napot kell várnia. Ez idő alatt az állapot megváltozhat, vagy a tévesen kézbesített csomagot visszaküldhetik a feladónak. Ha ez nem történik meg, akkor a státuszfrissítést követő 5 napon belül rendőrségi feljelentést kell tennie. Küldje el nekünk a rendőrségi jelentés másolatát és a hozzárendelt rendőrségi jelentés számát, hogy felülvizsgálhassuk az ügyét. A jelentések meghamisítása jogi következményekkel jár.
Ha úgy gondolja, hogy hibás, sérült vagy helytelen terméket kapott, kérjük, küldjön egy fényképet vagy videót a termékről, valamint egy rövid magyarázatot a hibáról a
[email protected] címre. Emellett szükségünk van a csomagon található nyomon követési szám fényképére is, hogy azonnal utána tudjunk nézni a dolognak.
Fizetési kérdések
Elfogadjuk a PayPal-on keresztül történő fizetést, valamint az összes főbb hitelkártyát, beleértve a Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit és Visa Electron (UK) kártyákat. Kérjük, vegye figyelembe a határokon átnyúló tranzakciók esetleges díjait.
A kifizetések különböző okokból elutasíthatók. Ha úgy érzi, hogy kártyáját tévedésből utasították el, kérjük, adjon le újabb rendelést weboldalunkon keresztül, és ellenőrizze a cím helyességét.
Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket, és tegye a kosárba. Ellenőrizze a kosár tartalmát, mielőtt a következő lépésre lépne. Töltse ki a szükséges mezőket azokkal az információkkal, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a megrendelését eljuttassuk Önhöz. Válassza ki a fizetési módot, adja meg a fizetési adatokat és erősítse meg a vásárlást. Ön egy automatikus e-mailt fog kapni, amely megerősíti a megrendelését, és tartalmazza az azzal kapcsolatos lényeges információkat. Kérjük, hogy ezt az e-mailt őrizze meg a jövőbeni használatra, amíg meg nem kapja a csomagját.
Az Ortorex.hu weboldal bármely részének elérésével, vásárlásával vagy használatával Ön elfogadja az ezen a GYIK oldalon található összes információt, valamint a szabályzatunkat.