⏰Eladó véget ér 30 máj. 20-50% LE + Ingyenes szállítás

GYIK

Általános kérdések

  • Mi a visszaküldési és visszatérítési szabályzata?
    A fel nem használt tételeket a kézbesítéstől számított 30 napon belül elfogadjuk. Ha tovább szeretne menni, és vissza szeretné küldeni rendelését vagy annak egy részét, kérjük, látogasson el a Visszaküldés és amp; Visszatérítési szabályzat itt, majd vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] címen. a rendelési számmal. Külön kezeljük azokat az eseteket, amikor a vevő megbánja a visszaküldést, például a nem passzolt, a színe/minősége nem tetszett, tévedésből rendelt, máshol vásárolt, stb.  
  • Hogyan kaphatok kedvezményt?
    Legjobb ajánlatainkat a www.ortorex.hu főoldalán tekintheti meg. Szezonális akciókat kínálunk egész évben. Ha rendelkezik kóddal, csak adja meg a pénztárnál, hogy kedvezményt kapjon a vásárlásból.  
  • Hogyan léphetek kapcsolatba az Ortorexszel?
    Hagyhat üzenetet a +3680088700 számon 9:00 és 17:00 között. EST, vagy küldjön egy e-mailt az [email protected] címre. Az ügyfelek minden kérésére munkanapokon 24 órán belül válaszolunk.  

Ortorex memória hab párna kérdések

  • Van próbaidőszak az Ortorex párnánál?
    30 éjszakád van arra, hogy beleszeress az Ortorex párnádba. Nem szereti? Csak lépjen kapcsolatba velünk, és mi megszervezzük a teljes visszatérítést.
  • Miből készült az Ortorex memóriahab párna?
    A párna töltete viszkoelasztikus poliuretánhab, más néven memóriahab.  
  • Biztonságos a memóriahab anyag?
    Igen, a memóriahab biztonságos. Az EPA a memóriahabot nem mérgezőnek nyilvánította, és a több tanulmány is kimutatta, hogy a memóriahab nem okoz egészségügyi problémákat. Sok más anyaggal ellentétben a memóriahab hipoallergén és poloskamentes.  
  • Használjak további párnahuzatot az Ortorex memóriahab párnám fölé?
    Nem szükséges. Ha azonban más párnahuzattal szeretné személyre szabni a párnáját, az teljesen az Ön döntése.  
  • Hogyan mossam ki az Ortorex memóriahab párnám?
    A külső borítás teljesen mosógépben mosható és szárítógépben szárítható. A mag csak helyben tisztítható. Mosás után fektesse laposan száradni.  

Rendelési kérdések

  • Hogyan találom meg a rendelésemet?
    A megrendelés leadása után egy automatikus e-mailt fog kapni a rendelési számával és a vásárlás részleteivel.
  • Mennyi ideig tart a megrendelés feldolgozása?
    Minden megrendelést 2-3 munkanapon belül feldolgozunk.
  • Hogyan tudom módosítani vagy törölni a megrendelésemet?
    Rendeléseinket nagyon gyorsan feldolgozzuk, és sajnos a megrendelés leadása után 24 óránál hosszabb ideig nem tudunk változtatásokat eszközölni. Ha azonban rögtön észreveszi a hibát, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre, hogy megtudjuk, lehetséges-e a módosítás.
  • Mi történik, ha a megrendelésemet visszaküldik a feladónak?
    Abban az esetben, ha a megrendelését visszaküldjük a feladónak, e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot azon az e-mail címen, amelyet a fizetéskor megadott. Ha úgy találja, hogy a nyomon követési link szerint a megrendelése visszakerül a feladóhoz, korábban kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre, és tájékoztasson minket, hogy megfelelően megvizsgálhassuk a problémát.
  • Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt?
    Ellenőrizze a Spam, Junk vagy Promotions mappát, hátha az e-mail nem a postaládájába, hanem oda érkezett. Annak érdekében, hogy a visszaigazoló e-mailjeink még biztosabban eljussanak Önhöz, a [email protected] címet hozzáadhatja a biztonságos küldői listájához, hogy a visszaigazolás ne kerüljön az említett mappák egyikébe sem. Ha ellenőrizte ezeket a mappákat, és még mindig hiányzik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen segítünk.
  • Mi történik, ha ellopták a rendelésemet?
    Ha okkal gyanítja, hogy a csomagját ellopták (például ha a megrendelés státusza "Kézbesítve", de Ön nem kapta meg), akkor 5 napot kell várnia. Ez idő alatt az állapot megváltozhat, vagy a tévesen kézbesített csomagot visszaküldhetik a feladónak. Ha ez nem történik meg, akkor a státuszfrissítést követő 5 napon belül rendőrségi feljelentést kell tennie. Küldje el nekünk a rendőrségi jelentés másolatát és a hozzárendelt rendőrségi jelentés számát, hogy felülvizsgálhassuk az ügyét. A jelentések meghamisítása jogi következményekkel jár.
  • Mit kell tennem, ha hibás vagy helytelen terméket kaptam?
    Ha úgy gondolja, hogy hibás, sérült vagy helytelen terméket kapott, kérjük, küldjön egy fényképet vagy videót a termékről, valamint egy rövid magyarázatot a hibáról a [email protected] címre. Emellett szükségünk van a csomagon található nyomon követési szám fényképére is, hogy azonnal utána tudjunk nézni a dolognak.

Fizetési kérdések

  • Milyen fizetési módokat fogad el?
    Elfogadjuk a PayPal-on keresztül történő fizetést, valamint az összes főbb hitelkártyát, beleértve a Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit és Visa Electron (UK) kártyákat. Kérjük, vegye figyelembe a határokon átnyúló tranzakciók esetleges díjait.
  • Miért utasították el a fizetésemet?
    A kifizetések különböző okokból elutasíthatók. Ha úgy érzi, hogy kártyáját tévedésből utasították el, kérjük, adjon le újabb rendelést weboldalunkon keresztül, és ellenőrizze a cím helyességét.
  • Hogyan teljesíthetem a kifizetést?
    Válassza ki a megvásárolni kívánt termékeket, és tegye a kosárba. Ellenőrizze a kosár tartalmát, mielőtt a következő lépésre lépne. Töltse ki a szükséges mezőket azokkal az információkkal, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a megrendelését eljuttassuk Önhöz. Válassza ki a fizetési módot, adja meg a fizetési adatokat és erősítse meg a vásárlást. Ön egy automatikus e-mailt fog kapni, amely megerősíti a megrendelését, és tartalmazza az azzal kapcsolatos lényeges információkat. Kérjük, hogy ezt az e-mailt őrizze meg a jövőbeni használatra, amíg meg nem kapja a csomagját.

Szállítási kérdések

  • Mennyi ideig tart a szállítás?
    Kérjük, olvassa el Szállítási szabályzatunkat a részletekért.
  • Vannak-e további díjak a nemzetközi szállításért?
    A szállítás teljesen ingyenes. Az áruk szállítása után nem kell vámot/forgalomadót fizetni.

Az Ortorex.hu weboldal bármely részének elérésével, vásárlásával vagy használatával Ön elfogadja az ezen a GYIK oldalon található összes információt, valamint a szabályzatunkat.

Jessica
Jessica B.
Ügyfél boldogság hős
Kérdése van?
Díjnyertes ügyfélszolgálatunk itt van az Ön számára
Küldjön nekünk e-mailt: [email protected]

Orvosi Nyilatkozat


Az egyének egészségi állapota eltérő, és termékeink használata nem garantálható, hogy mindenki számára 100%-ban hatékony lesz.

Ha klinikai betegséggel vagy krónikus fájdalommal küzd, kérjük, forduljon orvosához, aki orvosi tanácsot ad az Ön egészségi állapotával kapcsolatban.

Bármely termék 20% kedvezménnyel
A kedvezménye lejár:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0