Kérjük, olvassa el Szállítási szabályzatunkat a részletekért.
Archívum: FAQs
Vannak-e további díjak a nemzetközi szállításért?
A szállítás teljesen ingyenes. Az áruk szállítása után nem kell vámot/forgalomadót fizetni.
Hogyan találom meg a rendelésemet?
A megrendelés leadása után egy automatikus e-mailt fog kapni a rendelési számával és a vásárlás részleteivel.
Mennyi ideig tart a megrendelés feldolgozása?
Minden megrendelést 2-3 munkanapon belül feldolgozunk.
Hogyan tudom módosítani vagy törölni a megrendelésemet?
Rendeléseinket nagyon gyorsan feldolgozzuk, és sajnos a megrendelés leadása után 24 óránál hosszabb ideig nem tudunk változtatásokat eszközölni. Ha azonban rögtön észreveszi a hibát, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre, hogy megtudjuk, lehetséges-e a módosítás.
Mi történik, ha a megrendelésemet visszaküldik a feladónak?
Abban az esetben, ha a megrendelését visszaküldjük a feladónak, e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot azon az e-mail címen, amelyet a fizetéskor megadott. Ha úgy találja, hogy a nyomon követési link szerint a megrendelése visszakerül a feladóhoz, korábban kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre, és tájékoztasson minket, hogy megfelelően megvizsgálhassuk a problémát.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt?
Ellenőrizze a Spam, Junk vagy Promotions mappát, hátha az e-mail nem a postaládájába, hanem oda érkezett. Annak érdekében, hogy a visszaigazoló e-mailjeink még biztosabban eljussanak Önhöz, a [email protected] címet hozzáadhatja a biztonságos küldői listájához, hogy a visszaigazolás ne kerüljön az említett mappák egyikébe sem. Ha ellenőrizte ezeket a mappákat, és még mindig hiányzik, kérjük, lépjen […]
Mi történik, ha ellopták a rendelésemet?
Ha okkal gyanítja, hogy a csomagját ellopták (például ha a megrendelés státusza „Kézbesítve”, de Ön nem kapta meg), akkor 5 napot kell várnia. Ez idő alatt az állapot megváltozhat, vagy a tévesen kézbesített csomagot visszaküldhetik a feladónak. Ha ez nem történik meg, akkor a státuszfrissítést követő 5 napon belül rendőrségi feljelentést kell tennie. Küldje el […]
Mit kell tennem, ha hibás vagy helytelen terméket kaptam?
Ha úgy gondolja, hogy hibás, sérült vagy helytelen terméket kapott, kérjük, küldjön egy fényképet vagy videót a termékről, valamint egy rövid magyarázatot a hibáról a [email protected] címre. Emellett szükségünk van a csomagon található nyomon követési szám fényképére is, hogy azonnal utána tudjunk nézni a dolognak.
Mi a visszaküldési és visszatérítési szabályzata?
A fel nem használt tételeket a kézbesítéstől számított 30 napon belül elfogadjuk. Ha tovább szeretne menni, és vissza szeretné küldeni rendelését vagy annak egy részét, kérjük, látogasson el a Visszaküldés és amp; Visszatérítési szabályzat itt, majd vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] címen. a rendelési számmal. Külön kezeljük azokat az eseteket, amikor a vevő […]