⏰ Az akció 11 máj. véget ér, 20-50%-os KEDVEZMÉNY + Ingyenes szállítás

Mi történik, ha a megrendelésemet visszaküldik a feladónak?

Abban az esetben, ha a megrendelését visszaküldjük a feladónak, e-mailben vesszük fel Önnel a kapcsolatot azon az e-mail címen, amelyet a fizetéskor megadott. Ha úgy találja, hogy a nyomon követési link szerint a megrendelése visszakerül a feladóhoz, korábban kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre, és tájékoztasson minket, hogy megfelelően megvizsgálhassuk a problémát.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt?

Ellenőrizze a Spam, Junk vagy Promotions mappát, hátha az e-mail nem a postaládájába, hanem oda érkezett. Annak érdekében, hogy a visszaigazoló e-mailjeink még biztosabban eljussanak Önhöz, a [email protected] címet hozzáadhatja a biztonságos küldői listájához, hogy a visszaigazolás ne kerüljön az említett mappák egyikébe sem. Ha ellenőrizte ezeket a mappákat, és még mindig hiányzik, kérjük, lépjen […]

Mi történik, ha ellopták a rendelésemet?

Ha okkal gyanítja, hogy a csomagját ellopták (például ha a megrendelés státusza „Kézbesítve”, de Ön nem kapta meg), akkor 5 napot kell várnia. Ez idő alatt az állapot megváltozhat, vagy a tévesen kézbesített csomagot visszaküldhetik a feladónak. Ha ez nem történik meg, akkor a státuszfrissítést követő 5 napon belül rendőrségi feljelentést kell tennie. Küldje el […]

Mit kell tennem, ha hibás vagy helytelen terméket kaptam?

Ha úgy gondolja, hogy hibás, sérült vagy helytelen terméket kapott, kérjük, küldjön egy fényképet vagy videót a termékről, valamint egy rövid magyarázatot a hibáról a [email protected] címre. Emellett szükségünk van a csomagon található nyomon követési szám fényképére is, hogy azonnal utána tudjunk nézni a dolognak.

Mi a visszaküldési és visszatérítési szabályzata?

A fel nem használt tételeket a kézbesítéstől számított 30 napon belül elfogadjuk. Ha tovább szeretne menni, és vissza szeretné küldeni rendelését vagy annak egy részét, kérjük, látogasson el a Visszaküldés és amp; Visszatérítési szabályzat itt, majd vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] címen. a rendelési számmal. Külön kezeljük azokat az eseteket, amikor a vevő […]

Jessica
Jessica B.
Ügyfélboldogsághős
Kérdése van?
Díjnyertes ügyfélszolgálatunk itt van az Ön számára
Küldjön nekünk e-mailt: [email protected]

Orvosi Nyilatkozat


Az egyének egészségi állapota eltérő, és termékeink használata nem garantálható, hogy mindenki számára 100%-ban hatékony lesz.

Ha klinikai betegséggel vagy krónikus fájdalommal küzd, kérjük, forduljon orvosához, aki orvosi tanácsot ad az Ön egészségi állapotával kapcsolatban.

Bármely termék 20% kedvezménnyel
A kedvezménye lejár:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0