⏰ Az akció 11 máj. véget ér, 20-50%-os KEDVEZMÉNY + Ingyenes szállítás

Mit kell tennem, ha hibás vagy helytelen terméket kaptam?

Ha úgy gondolja, hogy hibás, sérült vagy helytelen terméket kapott, kérjük, küldjön egy fényképet vagy videót a termékről, valamint egy rövid magyarázatot a hibáról a [email protected] címre. Emellett szükségünk van a csomagon található nyomon követési szám fényképére is, hogy azonnal utána tudjunk nézni a dolognak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Jessica
Jessica B.
Ügyfélboldogsághős
Kérdése van?
Díjnyertes ügyfélszolgálatunk itt van az Ön számára
Küldjön nekünk e-mailt: [email protected]

Orvosi Nyilatkozat


Az egyének egészségi állapota eltérő, és termékeink használata nem garantálható, hogy mindenki számára 100%-ban hatékony lesz.

Ha klinikai betegséggel vagy krónikus fájdalommal küzd, kérjük, forduljon orvosához, aki orvosi tanácsot ad az Ön egészségi állapotával kapcsolatban.

Bármely termék 20% kedvezménnyel
A kedvezménye lejár:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0