A termék kézbesítése után 30 nap áll rendelkezésére a visszaküldés kezdeményezésére.
A visszaküldés feltétele, hogy a termék ugyanolyan állapotban legyen, mint amikor kiszállították, használatlanul, minden címkével ellátva és az eredeti csomagolásban. Az eredeti blokk vagy vásárlást igazoló bizonylat kötelező.
Kezdeményezze a visszaküldést a [email protected] címen. A visszaküldéseket erre a címre kell küldeni: Hévíz, Rákóczi u. 2, 8380, Magyarország.
Amint a visszaküldési kérelmét jóváhagytuk, biztosítunk Önnek egy szállítási címkét, és útmutatást adunk a csomagolással és a feladás helyével kapcsolatban. Az előzetes kommunikáció nélkül hozzánk visszaküldött tételeket elutasítjuk.
A visszaküldéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban lépjen kapcsolatba velünk a [email protected] címen.
Ha úgy dönt, hogy lemondja a rendelését, győződjön meg róla, hogy ezt a rendelés leadásától számított 24 órán belül megteszi. Küldjön nekünk egy e-mailt a [email protected] címre , megemlítve a rendelés számát és a lemondás okát. A már feldolgozott vagy elküldött megrendelések nem vonhatók vissza.
Károk és aggályok
Mindig ellenőrizze a megrendelését, amikor megkapja. Ha bármilyen probléma merül fel, mint például hibák, sérülések vagy rossz tételek, azonnal lépjen kapcsolatba velünk, hogy megoldhassuk a problémát.
Termékcsere
A termékcsere leghatékonyabb módja a jelenlegi termék visszaküldése. Amint a visszaküldést visszaigazoltuk, új megrendelést adhat fel.
Csomagok: Sérült vagy eltévedt
Ha azt gyanítja, hogy csomagja esetleg rossz helyre került, vagy szállítás közben megsérült, kérjük, azonnal forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Utánajárunk a helyzetnek, és megfelelő intézkedéseket teszünk a probléma megoldására.
Visszatérítési folyamat
Miután megkapta és megvizsgálta a visszaküldött terméket, tájékoztatni fogjuk a visszatérítés státuszáról. Ha zöld utat kap, a visszatérítés 10 munkanapon belül megjelenik az eredeti fizetési módodon. Értsd meg, hogy a bankod vagy a kártyakibocsátó késedelmet szenvedhet a visszatérítés feldolgozásával kapcsolatban. Ha a visszatérítés jóváhagyása óta több mint 15 munkanap telt el, vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen.
Vegye figyelembe: Az előzetes értesítés nélkül visszaküldött tételek nem kerülnek feldolgozásra.